• Home
  • ÜGYFÉLKAPU
    • Személyes adatok változtatása
    • MEGRENDELÉSEIM
  • Szerződési feltételek
  • Kapcsolat
  • Személyes adatok védelme
  • Adatsütik (cookies) használata
Kosár 0 db
Válasszon a menüből

EUR € / EUR

 Ft / HUF

Termékek
  • Aranytömbök
    • Münze Österreich
    • Argor Heraeus
  • Arany érmék
    • Münze Österreich
  • Étkezési arany
  • Arany részletvásárlás
  • Árfolyam
  • Gyakori kérdések
  • Partnereink
Utoljára megtekintett

 

 

 

 

 

  



Szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek érvényesek a RAYA- CONSULTING s.r.o., székhelye Krížna 24, 811 07 Bratislava, Szlovákia, cégjegyzék szám: 36651435, európai adószám: SK2022226151, a bratislava-i kerületi bíróság cégbíróságán bejegyzett társaság, vállalkozási forma: Sro (Kft), iktatási szám: 41403/B valamennyi szerződésére, melyek a Cég (a RAYA-CONSULTING s.r.o.), mint Eladó és az Ügyfél, mint Vevő között létrejött jogviszonyt szabályozza.

 

Meghatározások

 

Eladó: az eladó a RAYA- CONSULTING s.r.o., székhelye Krížna 24, 811 07 Bratislava, Szlovákia, cégjegyzék szám: 36651435, európai adószám: SK2022226151, a bratislava-i kerületi bíróság cégbíróságán bejegyzett társaság, vállalkozási forma: Sro (Kft), iktatási szám: 41403/B.

Vevő: A vevő az a természetes vagy jogi személy, aki üzleti kapcsolatba lépett az eladóval.

Felek: a felek eladók és a vásárlók együttesen, vagy mindegyik külön-külön.

Weboldal: www.rayagoldshop.hu

Áru: azt a terméket jelenti, melyet az eladó honlapon ajánlott fel.

Adásvételi szerződés: szerződés az eladó és a vevő között, amelynek tárgya az áru és a weboldalon lett megjelenítve.

Elektronikus megrendelés: Az a megrendelés, mely elektronikus úton, a weboldalon keresztül vagy e-mailen lett elküldve az Eladónak.

 

Megrendelés és a vételi szerződés létrejötte

  1. A Vevő jelen elektronikus megrendelésének elküldésével megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja a jelen üzleti feltételeket.
  2. Annak érdekében, hogy az Eladó a vételi szerződést teljesítse, a megrendelésnek tartalmaznia kell a következő információkat: a Vevő személyes adatait (név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím, szállítási cím, vagy cégnév, cégnyilvántartási száma és az európai adószám), a termék megnevezése, darab száma, szállítási módja. A megrendelés teljesítésének érdekében nincs szükség regisztrációra.
  3. A megrendelés elküldése után a Vevő egy megrendelést megerősítő üzenetet kap az általa megadott e-mail címre.
  4. A megrendelés visszaigazolása által kötelező érvényű adásvételi szerződést jön létre az eladó és a vevő között. A vevőnek nincs lehetősége a 102/2014 Z.z. szlovák törvény 7.§, 6. bekezdés szerint a szerződéstől elállni, mivel annak tárgya olyan termék vagy szolgáltatás, melynek ára függ a nemzetközi pénzpiacok ingadozásaitól, és melyeket az Eladónak nincs módjában befolyásolni.
  5. A visszaigazolt megrendelések a Vevő számára fizetési kötelezettséggel járnak.

 

Az termékek ára és a fizetés

A weboldalunkon feltüntetett árak minden órában frissülnek, attól függően, hogy a részvényárak a nemesfém árak a nemesfémek börzéjén és az EUR/USD árfolyam hogyan mozog. Az árak frissülnek a megrendelés folyamatában is.

  1. Minden, a honlapunkon szereplő eladási ár ÁFA-val értendő (az arany ÁFA-ja 0%), végleges és érvényes a megrendelés időpontjában.
  2. A megrendelést követően egy megrendelést visszaigazoló e-mailt küldünk a Vevőnek, részletezve a végszámlát és a megrendelt termékeket.
  3. A vevő köteles a végső számla összegét a kézhezvételt követően banki átutalással az eladó a számlájára átutalni. A számla érvényessége két nap és számla kifizetésének dátuma az az időpont , amikor a számla összege az Eladó számlájára jóvá lett írva. Az eladó joga, hogy kérje a vevőt a megvalósított átutalási megbízás másolatának elküldésére e-mailben.
  4. Ha a vevő a számlát készpénzben fizeti meg az összeget az Eladó számlájára elhelyezve az ilyenkor felmerülő banki költség a vevőt terheli.
  5. Ha a vevő a számlát bankkártyával fizeti meg, az ilyenkor felmerülő 1,5%-os banki költséget a vevőt terheli. Ez a banki költség a számla összegébe bele van számolva.
  6. Amennyiben a vevő a számlát készpénzben szeretné kiegyenlíteni, azt előzetes megegyezés alapján a cég üzleti irodájában teheti meg, mégpedig a törvények által megszabott 5000 € (ötezer EUR) összeghatárig.

 

Nyitvatartási idő

A www.rayagoldshop.hu online áruház a nap 24 órájában, a hét 7 napján nyitva van. Az árak rendszeres időközönként frissítve vannak, összhangban a nemzetközi nemesfém árak mozgásával.

  1. Vásárlás a nyitvatartási idő alatt

Amennyiben a rendelés a nyitvatartási időn belül adja le, tehát 9:00-16:30 óra között, a megrendelés kötelező érvényű a jelen ÁSzF feltételei mellett.

  1. Vásárlás nyitvatartási időn kívül

Amennyiben a rendelés a nyitvatartási időn kívül adja le, tehát azokon a napokon, amikor az árupiacon az arany, ezüst, platina, és palládium való üzletelés szünetel (szombaton, vasárnap, és ünnepnapokon), valamint 16:30 – 9:00 között, a megrendelés speciális módozatban van elfogadva:

  • A rendelés el van fogadva és az árut fenntartjuk a Vevőnek, de árrögzítés nélkül
  • A megrendelés elküldésével Ön elfogadja, hogy az árat az első, a megrendelés napját követő árupiaci kereskedési napon, 09:00-kor rögzítjük függetlenül attól, hogy az ár az egyes befektetési termékek esetében ugyanaz lesz, emelkedik vagy süllyed.

Szállítási feltételek

  1. A végső számla kifizetése után az Eladó elküldi az árut a vevőnek, általában 5 munkanapon belül.
  2. Abban az esetben, ha az áru nem áll rendelkezésre, vagy a szállítási határidő kiterjesztésére van szükség, amely az eladó akaratától függetlenül jött létre, az eladó fenntartja a jogot, hogy a szállítási határidőt kiterjessze az akadályok elhárításának idejére. Erről az eladó haladéktalanul tájékoztatja a vevőt.
  3. Amennyiben az eladó nem lesz képes a megrendelést teljesíteni ez után a kiterjesztett szállítási határidő után sem, a vevő jogában áll a teljes vételár visszatérítésére. Az eladó köteles eleget tenni ennek az igénynek, és a teljes vételárat a vevő számlájára banki átutalással, 3 munkanapon belül visszautalja.
  4. Ha a vevő úgy döntött, hogy az árut személyesen szeretné átvenni, tájékoztatnia kell eladót erről a szándékáról és a lehetséges személyes átvétel időpontjáról. Az áru személyes átvétele az Eladó üzleti irodájában lehetséges, amely Bratislava, Krízna 24 alatt található, ha az eladó és a vevő nem állapodtak esetleg meg egy másik helyszínben.
  5. Más esetekben az áru kézbesítését a Magyar Posta vagy a egyéb szállító cég végzi. Az áru mindig biztonságosan csomagolt és a teljes értékre biztosított küldeményként van kézbesítve.
  6. A vevő köteles biztosítani, hogy az áru kézbesítésének napján jelen legyen a megadott címen.
  7. A postaköltség és az áru biztosításának díja a vevőt terheli. A végső ár tartalmazza a postaköltséget, a biztosítás díját valamint az áru csomagolási díját is. Az postaköltség alapára Magyarországra 12,5 EUR + ÁFA. A biztosítási költség a megrendelés teljes összegének 0,5%-a.
  8. Ha a vevő nem kapja meg a szállítmányt, amiről az eladó őt előzetesen értesítette, vagy a szállítmány sérült (ebben az esetben visszautasítja a szállítmány átvételét), köteles haladéktalanul értesítenie az eladót, telefonon vagy e-mailben.

 

A megrendelés megtagadása az eladó részéről

Az eladó megtagadhatja a megrendelés teljesítését az alábbi esetekben:

  • Hibásan közzétett aktuális ár (erről a tényről a vevőt azonnal tájékoztatni kell e-mail-ben)
  • Ha a rendelés kétes, nem tekinthető komolynak
  • Ha a vevő az elmúlt időszakban késett a megrendelt áru megfizetésével, vagy egyéb feltételnek vagy kötelezettségnek nem tett eleget
  • Ha a vevő a megrendelésben olyan igényeket tüntetett fel, amelyek nincsenek összhangban a jelen Általános Szerződési Feltételekkel vagy helytelen információkat adott meg
  • Ha a vevő nem hajlandó megerősíteni a telefonon leadott megrendelést az e-mailben, vagy nem válaszol az eladó felhívásaira

 

Előleg a megrendelt árura

Az Eladó jogosult, hogy bizonyos esetekben fizetési előleget kérjen a vevőtől a megrendelt áru 10% -a mértékében, amelyre az Eladó előleg számlát küld.

  1. Az előleg számla kiegyenlítése csak banki átutalással lehetséges az eladó számlájára.
  2. Ha a vevő elküldi az eladónak a végrehajtott fizetési megbízás példányát (e-mailben) a azonnal kézhezvételt követően, az eladó garantálja, hogy az áru végső ára megegyezik a megrendelés időpontjakor érvényes árral. Ellenkező esetben az áru ára a 10%-os előleg összeg bankszámlára való jóváírásának pillanatában van meghatározva.
  3. Ha az eladó, az előlegszámla összegének bankszámlára való jóváírása után megállapítja, hogy az áru végső ára 3 vagy több százalékponttal emelkedett az az előzetes árhoz viszonyítva, ami a megrendeléskor volt érvényben, erről a tényről tájékoztatja a vevőt. Ezt követően a vevőnek a következő lehetőségei adódnak:

- Ha a vevő úgy dönt, hogy elfogadja a magasabb árat, az eladó rögzíti az áru végső árát ezen utasítás szerint és kiállítja a végleges számlát.

- A vevő kérésére az eladó megvárja az ár egy későbbi időpont béli rögzítését. Az időszak hosszúságáról és a s rögzítés időpontjáról a vevő dönt. Azonban, ha a vevő nem ad vételi utasítást az eladónak az ezt követő 10 munkanapon belül sem, az eladó jogosul a szerződéstől elállni és a teljes előleg számla összegét banki átutalással 3 munkanapon belül a vevő számlájára visszaküldeni.

- Ha a magasabb árat a vevő nem fogadja el, az eladó a teljes előleg számla összegét banki átutalással 3 munkanapon belül a vevő számlájára visszaküldi.

  1. A vevő köteles a végső számla kiállítását követően 2 munkanapon belül megfizetni a végső ár és az előleg közti különbözetet, banki átutalással az eladó számlájára. A különbözet készpénzzel való megfizetése, előzetes egyeztetést követően, csak akkor lehetséges, az az összeg a törvény által megszabott 5000 € alatt van.
  2. Amennyiben az eladó és a vevő között más megállapodása nem született, és a vevő nem fizeti meg a végső számlát az esedékesség napjáig, az eladó jogosult késedelmi kamatra törvényben megszabott mértékben.
  3. Ha a vevő nem fizeti ki a végső számlát a kiállítását követő 5 napon belül sem, az eladónak jogában áll elállni a szerződéstől, és az előleg összegét kötbérként meghagyni.

 

Panaszok és garancia

 A garanciális időszak valamennyi termékre 24 hónap. A garanciális időszak az áru kézhezvételétől vagy személyes átadásától számolódik.

  1. A garancia nem vonatkozik azokra a hibákra, amelyek az árun keletkeznek annak átvétele után, természeti katasztrófa, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás és helytelen kezelése miatt.
  2. A vevő köteles ellenőrizni az áru mennyiségét és minőségét annak átvételét követően és az esetleges hibákról azonnal tájékoztatni az eladót e-mailben. Az eladó e-mailben visszaigazolja a panasz beérkezését és megegyezik a vevővel az áru küldéséről vagy személyes kézbesítésről. A szállítási költségek a vevőt terhelik. 
  3. Reklamáció csak az eladónál vásárolt és kifizetett árut lehet. Reklamáció esetében a vevő köteles előre e-mailben értesítenie az eladót, annak tényéről és meg kell várnia az áru visszaküldésével kapcsolatos utasításokat az eladótól. Az árut tisztán, mechanikailag sértetlen állapotban, az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, beleértve a garancialevelet vagy az eladó által kiállított számlát. A garanciával való éléskor a vevő követi a garancialevélben leírt utasításokat, vagy információt kér az eladótól a reklamáció folyamatának tisztázása érdekében.
  4. Az eladó a reklamációt lehetőség szerint azonnal rendezi, bonyolultabb esetben 30 napon belül panasztételi eljárás kezdetétől. Az eladó a reklamáció eredményét a törvényes határidőn belül írásban vagy e-mailben közli a vevővel. Ha az eladó, vagy egy harmadik személy, aki a termék javítására illetékes, kijelenti, hogy a reklamáció nem indokolt, az eladó elküldi az árut egy szakértőhöz, felhatalmazott, bejelentett vagy akkreditált személyhez, aki szakvélemény kiadására jogosult. Ha a szakértői értékelés kimondja a vevői reklamáció jogosulatlanságát, megállapítja, hogy az áru hibájáért az eladó nem felelős, vagy az áru hibátlan, az összes reklamáció lebonyolításában felmerülő költséget (a javítást végző személy, a szakértői, felhatalmazott, bejelentett vagy akkreditált személyek költségeit valamint a szakértői megvizsgálás költségeit) valamint a szállítási költségeket a vevő köteles állni.
  5. A reklamációs folyamat költségeit a vevő 30 napon belül fizeti meg az eladó felé az indokolatlan panaszok írásbeli felsorolásának kézbesítését követően. Az indokolt jótállási igény rendezése ingyenes. Eladó fenntartja a jogot, hogy meghosszabbítja a reklamáció rendezésének határidejét a szállítás és a javítás időtartamával abban az esetben, ha az árut el kell küldeni a gyártónak javításra.
  6. A garancia érvényét veszti abban az esetben, ha a hibához a termék mechanikai sérülése, nem megfelelő körülmények közti működtetése vezetett, vagy ha a terméken beavatkozás történt. A garancia érvényét veszti akkor is, ha a hibához természeti katasztrófa és helytelen kezelés vezetett.
  7. Reklamáció és az áru visszaadására vonatkozó garancia alól kivételt képeznek a befektetési jellegű termékek (arany, ezüst, platina, palládium), amelyeknek ára függ a nemzetközi pénzpiaci ármozgásától. Ha befektetési célú termékek esetében a minőséget, a súlyt és az eredetiséget a gyártó garantálja adott befektetési terméken (aranytömbök, érmék).

Adatvédelem

Az eladó és az e-shop üzemeltetője a RAYA-CONSULTING, s.r.o. honlapjai segítségével összegyűjti a ezeket meglátogató fogyasztók és felhasználók közvetett és közvetlen személyes adatait.

Közvetlen adatok azok a személyes adatok, melyeket a vevők önként adnak meg a regisztráció folyamán vagy a megrendelés kitöltésével és elküldésével és a vevő jóváhagyja ezen adatok feldolgozását és tárolását.

A közvetlen személyes adatok csak a cél teljesítéshez szükséges mértékben lesznek felhasználva amelyre azokat be lettek gyűjtve. Vásárlása esetén az adatokat a vételi szerződés teljesítése érdekében fogják felhasználni, regisztráció esetén pedig tárolni fogják azokat a felhasználói profilban határozatlan időre.

A közvetlen személyes adatok harmadik félnek nem kerülnek átadásra, kivéve a csomagküldő szolgálatokat az adásvételi szerződés teljesítésének kapcsán.

Az eladó vállalja, hogy a vevő írásbeli kérésére és indoklás nélkül bármikor a személyes adatokat törli az adatbázisban.

A személyes adatok kezelése folyamán az eladó a Szlovák Köztársaság erre vonatkozó jogszabályaival összhangban jár el, a különösen a 122/2013 Z.z., a személyes adatok védelmére vonatkozó törvénynek megfelelően. A biztonságos internetes kommunikáció érdekében az eladó SSL certifikátot használ a Comodo cég protokollját. Az SSL protokoll a webszerverekkel való biztonságos kommunikációhoz használatos HTTPS protokoll, amely a HTTP protokoll biztonságos verziója. Miután létrehoztuk az SSL-kapcsolatokat (session) az ügyféllel való kommunikáció titkosított és így biztonságos.

Hírlevelekre való feliratkozás önkéntes alapú és nem része a rendelési vagy regisztrációs folyamatnak, tehát a hírlevelekre külön fel kell iratkozni. A hírlevelekre való feliratkozást a vevőnek  jóvá kell hagynia, és az egyetlen adat, amit az igénylő megad, az az e-mail címe. Így hírlevelet csak azok az ügyfelek fognak kapni, akik kifejezetten kérték. Minden hírlevél tartalmaz egy linket, amely segítségével a hitlevelekről le lehet iratkozni.

Közvetett adatoknak nevezzük a cookie-kat, amelyek információkat tartalmaznak a felhasználó viselkedéséről, mint például honnan jött a felhasználó honlapra, hol mozgott azon belül és milyen információk érdekelték. Az eladó ezeket az adatokat belső használatra használja, főleg a weboldalat érintő elemzések, értékelések és minőségének javítása érdekében. Azzal, hogy a felhasználó az eladó weboldalát meglátogatta, engedélyt adott ezeknek a cookie-knak a használatára. Amennyiben a felhasználó nem ért egyet ezzel az eljárással, a cookie-kat ki lehet kapcsolni a böngésző beállításaiban (általában az Eszközök / Beállítások menüpontban).

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a cookie-k letiltása esetében a weboldal bizonyos elemeit nem lesz képes megtekinteni vagy használni, és ezáltal korlátozza weboldal funkcionalitását.

 

Záró rendelkezések

Ezek az Általános szerződési feltételek az eladó honlapján megtalálható szövegezésben érvényesek a vevő megrendelésének elküldésének napján.

  1. Az eladó jogosult az Általános szerződési feltételeket módosítani, amelyet a honlapján közzétesz és közzétételével lép hatályba.
  2. A vevő kijelenti, hogy a megrendelés elküldését megelőzően megismerkedett az az Általános szerződési feltételekkel és elfogadta azokat.
  3. A két fél között kapcsolatban, amelyet ezek az Általános szerződési feltételek nem szabályoznak, a 40/1964 Z.z. számú szlovák PTK rendelkezései, az 513/1991 Z.z. számú szlovák Kereskedelmi törvény rendelkezései, a 250/2007 Z.z. számú szlovák Fogyasztóvédelmi törvény, a 372 / 1990 Z.z. azámú szlovák Szabálysértési törvény, a 102/2014 Z.z. számú szlovák Fogyasztóvédelem törvény, a 22/2004 Z.z. számú Elektronikus árukereskedelemre vonatkozó törvény rendelkezései, illetve más szlovák törvények és jogszabályok érvényesek,.
  4. Az eladó és a vevő egyaránt elfogadja a weboldalak és az elektronikus posta általi kommunikációt mint érvényesnek és mindkét félre nézve kötelezőnek, beleértve a mellékleteket is.

 

Jelen Szerződési feltételek érvényesek 2017.07.01-től.

 

 

 

 

Partnereink:

     

A RAYA-CONSULTING, s.r.o. minőségbiztosítási rendszere STN EN ISO 9001:2009 tanusítvánnyal rendelkezik                                                               

Vytvorené systémom ClickEshop.sk